Czy warto zatrudnić specjalistę w danej dziedzinie?

Czy warto zatrudnić specjalistę w danej dziedzinie? czyli Paweł Stebel dualnych usługach informatycznych.O SERPSERP (Search Engine Results Page) - strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezi

Dodane: 25-07-2016 22:38
Czy warto zatrudnić specjalistę w danej dziedzinie?

Paweł Stebel

Właściwy specjalista np. może znacząco poprawić zarobki danej firmy. Ładna strona internetowa, czy też odpowiedni przebieg pozycjonowania to rzeczy, które w biznesie są kluczowe. O indywidualnych usługach informatycznych.

O SERP

SERP (Search Engine Results Page) - strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.

Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP


O marketingu internetowym w encyklopedii internetowej

Paweł Stebel

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy


Mniej rozpowszechnione działania firm odpowiedzialnych za identyfikację wizualną

Chociaż do najbardziej popularnych zleceń dla firmy zajmującej się identyfikacją wizualną należy między innymi tworzenie stron internetowych czy zaprojektowanie logo przynależącego do danego produktu lub usługi, coraz częściej możemy się spotkać z mniej typowymi zleceniami.

Tego typu przedsiębiorstwa zajmują się bowiem bardzo często takimi zleceniami, jak przygotowanie kompletnej akcji reklamowej, zaprojektowanie ulotek reklamowych czy wytworzenie materiałów promocyjnych dla konkretnej firmy takich, jak kalendarze reklamowe. Dzięki poszerzeniu swojej działalności firmy zajmujące się identyfikacją wizualną mogą trafić do szerszego grona odbiorców, co z kolei może przełożyć się na większe zyski.